پاییــــــــــــــــــز...یادته !!!!!!
آبان ... چه پاییزهایی که گذشت ، چه آبان هایی که گذشتن وتو
آری تو همچنان در حال خوردن چوب همان روزهای گذشته ای که خیال
میکردی بازی رو بردی
اما توباختی ، بدجورم باختی ... دقت کردی ساحلم دیگه دوستت نداره !
ومن همچنان نظاره گر سورپرایزهای شگفت انگیز همون خدایی هستم که
همیشه با من بوده و هست
... متاسفم برات که دنیا به کامت نیست
هر چیزی تاوان داره ... تو هم داری تاوان همون کاراهات و میدی ...
پاییزززز وجودت همیشه برگریز...
خلوتگاه من!...ما را در سایت خلوتگاه من! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3